علائم و نشانه های شکست مرحله پنجم کلیه چیست
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های شکست مرحله پنجم کلیه چیستعلائم و نشانه های شکست مرحله پنجم کلیه چیست

مرحله پنجم نارسایی کلیه است بیمار آسیب کلیوی بسیار جدی است، و بسیاری از عوارض در این نقطه است، که به بسیاری از عوارض به بیمار باعث می شود ظاهر می شود.

خستگی: خستگی شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، و آن را با مرحله نارسایی کلیوی است بیشتر به پنج بیمار آشکار است. در واقع، این علائم باعث کمبود. همانطور که می دانیم، آن است که تابع از ترشح هورمون های کلیوی، در میان است که هورمون اریتروپویتین برای سلامت ما ضروری است، و عدم کمبود اریتروپویتین باعث گلبول های قرمز، که ممکن است به کم خونی منجر شود.

ادم: تورم در بیماران با بیماری کلیوی شایع است، و ممکن است با مرحله نارسایی کلیوی شود در پنج بیمار بیشتر آشکار. تورم عمدتا به دلیل از دست دادن زیادی از پروتئین و تاخیر سدیم و مایع. برای یک بیمار با یک شکست پنج مرحله کلیوی، او ممکن است احساس تنفس سخت و درد در معده، به دلیل تورم می تواند در معده و ریه ها در این نقطه اتفاق می افتد.

تغییرات در ادرار: یک بیمار مبتلا به یک بیماری پنج مرحله کلیوی می تواند تغییرات آشکار ادرار دفع ادرار مکرر در شب، نقض رنگ ادرار، فوم در ادرار، و غیره

فشار خون بالا: فشار خون بالا اغلب در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد، و این احتمال وجود دارد به نظر می رسد در بیماران مبتلا به مرحله پنج نارسایی کلیه است. فشار خون بالا ناشی از آسیب کلیوی و بدتر وضعیت بیمار جدی است، به نوبه خود.

تهوع و استفراغ: یک بیمار مبتلا به مرحله نارسایی کلیوی می تواند پنج نشانه های آشکار در دستگاه گوارش خود را، و بیمار اغلب ممکن است تهوع و استفراغ، که عمدتا توسط تجمع مواد سمی در خون بیمار ایجاد می شود.

خارش: این هم یک علامت شایع در بیماران مبتلا به نارسایی شدید کلیوی، و این کیفیت را زندگی بیمار به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

مشکلات عصبی: بیماران مبتلا به مرحله نارسایی کلیوی پنج می تواند بسیاری از مشکلات، عصب، مانند از دست دادن اشتها، احساس سوزن سوزن شدن در دست و پا، خواب آلودگی، مشکلات تمرکز، و غیره

مشکلات استخوان: یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی end-stage اغلب بیماری های استخوان مانند پوکی استخوان، درد استخوان، شکستگی، و غیره هستند

این علائم شایع که یک بیمار مبتلا به یک بیماری پنج مرحله کلیه اغلب اگر شما هر گونه شک و تردید در برخورد با شرایط خود را، شما می توانید با ما تماس بگیرید و ما خوشحال به شما کمک خواهد شد.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: